piątek, 2 czerwca 2023

street food festiwal

 W Rzeszowie odbył się Street Food Festiwal, 12 maja 2023 - piątek, sobota, niedziela. Parking galerii Nowy Świat, wszystko ogrodzone z każdej strony i trzeba trochę się nakombinować jak wejść na teren. Pogoda mocno wietrzna, leżaki chciało porwać. Muszę przyznać, że skorzystałam z wydarzenia w mniejszym stopniu niż oryginalnie planowałam, i nie była to wina wiatru. 



Wypróbowałam mix pierogów od The Dumplings Food Truck. Firma chyba z Warszawy, jeździ sobie po tych rozlicznych festiwalach fastoodowych. Jiaozi to są pyszne pierożki... jestem pod wrażeniem jaką ohydną interpretację tam zaserwowano. Problemem była jakość mięsa, niejeden kot by tym wzgardził. 


Zielone - szpinakowe, te są super. Może dlatego że nie ma tam nędznej jakości mięsa.

Żółte - no w miarę (kurczak hoisin?)

Czerwone - wołowina chilli, mięso jakby ciut lepsze niż w pomarańczowych, ale i tak meh. ciut spicy. Znana technika, jak jedzenie jest niedobre, zabić trochę smak ostrością...

Czarne - krewetka i wieprzowina... takie sobie, niezbyt...

Pomarańczowe - lepsze od czarnych, ale nie wiem co to jest, może ciut marchwi w środku też. (wieprzowina z kolendrą jak na stronie pisze?)




Tak mnie te pierogi zniechęciły, że już do żadnego innego wystawcy nie zaglądałam. Fuj.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz